BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 26., kedd

Zöld palacsinta guacamole töltelékkel

Ha létezik hortobágyi húsos,akkor miért ne lehetne sós palacsintát nyersen is készíteni?!
Így bukkantam a zöld palacsinta receptjére Gitta blogjában.Kis változtatásokkal ezt készítettem ma ebédre.

Hozzávalók:
Tészta:

2 nagyobb cukkini
2 kanál olíva olaj
2 kanál citromlé
1 kanál szójaszósz
1/másfél csésze sárga lenmag megőrölve
1 kanál agave

kevés mexikói fűszerkeverék (opcionális)

A lenmag kivételével az összes hozzávalót összeturmixoltam .Egy keverőtálban hozzáadtam a lenmagot és a fűszerkeveréket,majd egy alumínium sütőtálcát befedtem sütőpapírral ,ráegyengettem a 'tésztát' kb. fél centi vastagon.Mivel én nem rendelkezem az igen borsos árú aszalógéppel-csak annak egyszerűbb változatával -a fűtőtestre tettem a tésztát tálcástól mindenestől 'aszalódni':) Öt óra alatt még nem száradt meg teljesen,így könnyű volt palacsintát tekerni belőle.
A kenyerek kivételével ez volt az első tésztás próbálkozásom:)..és micsoda siker:)

Mivel mexikói fűszereket használtam a töltelék guacamole lett.

Palacsintabendő:

1 nagy érett avokádó
2 szál újhagyma
fél piros kaliforniai paprika
6 szem koktélparadicsom
1 zöld erőspaprika vagy zöld chili
2 ek citromlé


Az avokádót villával szétnyomkodjuk egy tálban és hozzákeverjük a többi apróra vágott hozzávalót.
_____

Nem egészen úgy hangzik,mint egy igazi palacsinta,ugye?..pedig nagyon is igazira sikerült,Nagylány a töltelékre 'járt rá'-annak ellenére,hogy az meglehetősen csípősre sikeredett.
Mind a nyolc laktató pala elfogyott nagyon hamar!

0 megjegyzés: