BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 24., vasárnap

Vissza a jövőbe

Mintha eltelt volna pár hónap szeptember óta...ehh..töredelmesen be kell vallanom,nem voltam elég kitartó,feladtam a nyers evést:( ...sőt egyszer még halacskát is tettem magamba(rossz...rossz vegetáriánus)
DE!!!!...a 60kg (!!!!) az 60kg ,hiába álltam a mérlegre többször is,csak nem mutatott kevesebbet és ha így folytattam volna ,nemsokára csak a terhességeim alatt hordott ruhák jöttek volna fel egyre terebélyesedő testemre.
Tehát,újra nekiálltam,de ez alkalommal nem akartam írni blogfrissítést,míg át nem állok 100% és nem kezdek el újra mozogni.
SIKER!
Öt napos méregtelenítés kezdetnek megtette hatását.Az öt nap alatt csak víz,friss zöldség és gyümilevek.(és csütörtökön két pohárka száraz fehér :P). A hétvégi borozásról nem vagyok hajlandó lemondani!!!A családnak így is főznöm kell(ett),elég nehéz volt,elhihetitek:)
Ma kreáltam egy egyszerű ,de annál finomabb saláta öntetet(nem emlékszem,hogy olvastam-e valahol,vagy saját kútfőből jött-e), megosztom.

Hozzávalók:
2 evőkanál tahini/azaz szezámkrém (én a sötét verziót szeretem jobban) kapható a boltokban,de otthon is elkészíthető

2 evőkanál citromlé

1ek agavé szirup (nem nyersevőknek, méz)

kevés olívaolaj

pici só
_________
A salátához összevágtam,amit a hűtőben találtam:koktélparadicsom,kígyóuborka,jégsaláta és bőségesen megöntöztem a saliöntettel.
Igazán gyors ebéd,nyers kenyérrel tökéletesen laktató.

Holnap valamilyen kesudiós krémmel próbálkozom,már be is áztattam egy pohárnyit 'puhulni'.:)

0 megjegyzés: