BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. szeptember 7., hétfő

Bűn és bűnhődés

Túl az első héten...jeeee:) gyorsan hozzáfűzöm,némi bűnözés is volt ,tekintve ,hogy kötelező jellegű családi parti,koncert és egy esküvő is szerepelt az 'étlapon'.Az elsőt még megúsztam,de a koncert után ettem kevés salátát ezersziget öntettel :P ..aztán másnap ,mire az esküvőre odaértünk,már elfogyott a bor-pedig azt szabad-így pálinkát (khmm) ittam.Nem keveset (blush).Beismerem hát,bűűűnöztem!
A hétköznapokra tervezett mozgás azonban maradt,rendíthetetlenül csinálom.Első nap,elmacskásodott testemnek úgy éreztem elég lesz egy óra jóga.Elég?Sok is volt. Eredmény:harc az izomlázzal :)
Közben megszereztem egy (három az egyben) csúcsszuper edzésprogramot by Tracy Anderson ,aki többek között Madonna és Gwyneth Paltrow személyi edzője is,úgyhogy tud valamit :) Edzőt írtam volna?Gyilkos! :)))
Ezidáig három dvd-t adott ki-amerikában- (post pregnancy,matts,cardio) ,zsírgyilkolás 3x3 órában,de kezdőknek,mint én,először csak a terhesség utánit ajánlom :P ,ha az már megy és megvan rá az idő,elszántság is ,lehet csinálni a 2x1 órát.Kőőőő kemény!Új izmokat fedeztem fel magamon-pontosabban azok helyét-ha valakit érdekel,rendelje meg vagy töltse le,tényleg érdemes,egészen más a szisztéma ,mint a magyar 'sztáredzőknél' és nem sulykolja szenvedés közben a hülye fogyókúrás 'szabályokat' sem ,kizárólag a mozgásra koncentrál.A magyarországi megjelenésre nem érdemes várni,mint tudjuk...le vagyunk maradva!:)

Nos,itt tartok jelenleg ,most pedig vár a betervezett egy óra kínlódás,aztán a konyha..és az evés ;)

0 megjegyzés: