BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 28., péntek

Cikk

Mielőtt nekilátnék a 'diétának' és elhalmoználak benneteket receptekkel ,egy kis bulvár.
Minap stílszerűen a wc-n kezembe akadt a 'megörökölt' Joy c. havilap egyik száma,annak is egy melléklete : Csináld utánuk!10 fantasztikus sztárdiéta..benne többek közt a nyerskoszt-diéta.Nosza,elolvastam. Az a személy,aki csupán a cikk alapján vág bele ,jelentem csúfosan félre van vezetve.
1. Még nem találkoztam ugyanis egy olyan oldallal sem,ahol ebbe a diétába belefért volna a nyers hús fogyasztása,pedig higgyétek el,körbejártam alaposan a dolgot,sok sok éjszakán keresztül foglalkoztam a témával,mielőtt tavaly először kipróbáltam milyen fantasztikus is a hatása.
2.Demi Moore,Nathalie Portman,Uma Thurman a példák,akiket felhoztak,az első hölgyeményről gondolom nem találtak másik képet a gugli segítségével sem,csak olyat,amin deréktól felfelé látható,amit éppen elfogyaszt egy doboz redbull-t .Nem kell ugye mondanom,hogy az említett folyadék nemhogy nem nyers ,de még csak nem is az egészséges italok egyike.A kép fölé ezt írták: Amit senki sem lát.Demi hétköznap gyakran hord lábsúlyokat a lábán...szó mi szó tényleg nem látja senki ,lévén a képen deréktól felfelé szerepel.Uhh.
Annyit még hozzáfűznék,hogy semmi érdemleges információhoz nem jutottam a két oldal elolvasása után,tipikusan a modern nőnek készült,kizárólag a fogyásra kiélezve..Szomorú:((

Akárhogy forgattam,nem derült ki ,ki is írta a 'fogyi mellékletet',de figyelmébe ajánlanék néhány oldalt,akár magyarul akár angolul ,mielőtt billentyűt ragad..

0 megjegyzés: