BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009. augusztus 30., vasárnap

Day Firsssssst


Megannyi nyári kerti parti után a legutolsó betette a kaput a bélrendszeremnél,pedig nem ettem mást ott sem,mit grillezett zöldségeket salátával azon szósszal...ok,némi frissen sült kenyérrel.Az sem kizárt,hogy pszichésen zajlott odabent a végén nagy felkiáltójellel valami olyasmi,hogy : Kéééész!Szarul vagyok!Elég volt!Nezabájjá!

..így két nappal előbb elkezdtem a 'normális' evést.Juppijé.Tegnap még feltankoltam Anyukám bio termesztésű paradicsom,paprikáiból egyenest a kertből ,reklamáltam a tökeimért ,kaptam is egy rekeszre valót.
Reggel már berregett a turmixgép ,benne a kedvenc green smoothie,amivel naívan úgy képzeltem,majd kihúzom egész nap..haha..ha a családom nem lett volna itthon ,akik sunyiban rájártak a löttyre,akár így is lehetett volna.Így jártam a gyümölcscentrifugában készült alma,narancs,répa lével is...
A nyersétkezés pozitívumai között meg kell említenem ,hogy a kisfiam nem hajlandó magához venni (húst) zöldségeket és gyümölcsöket sem,nade egy izgalmas haragoszöld,banán ízű turmix ,amiben kb. annyi vitamin,rost,miegyéb van,mint amennyit egy hagyományos koszton élő ember egy hét alatt juttat magába...és mindenki issza,ráadásul vicces zöld bajsza lesz utána,csak jó móka lehet meginni...és ha az én fiam megissza,sőt repetát is követel,akkor az nem lehet rossz,igaz? ;)

A zöld turmix készülhet házi magtejjel vagy vízzel,a lényeg ,hogy kerüljön bele legalább egy nagy maréknyi friss,ropogós,lehetőleg bio ZÖLD.A fennmaradó hozzávalókat mindenki saját ízlése szerint a variálhatja,de mivel én ezt leginkább reggelire szoktam elkészíteni,energiatartalma miatt banánnal mixelem.

GREEN SMOOTHIE:

1-2 marék friss spenót
1 banán
1 narancs
1 kk spirulina
víz (vagy mandulatej)

0 megjegyzés: